Gröna bladet – 2022 Nr 4

Julmarknad på Folkes Lördag 26 november kl. 10-15

Hantverkare är på plats som säljer, smycken, trähantverk, glaskonst, honung, konstsmide, korv och oliver, bokbinderi samt scouter från Hud- dinge.

Hembygdsföreningen finns också på plats och säljer kalendern samt nya Fullerstaboken bland annat.
På Huddinge kulturhus hos Folkes, stora och lilla salen, Sjödalstorget 1, Huddinge Centrum.

Arkivets dag
Lördag 12 november kl. 13- 16

Vi visar delar av vårt arkiv bland annat en handling från 1500-talet. Kom och titta på gamla bilder från förr.
På Huddinge kulturhus hos Folkes, stora salen, Sjödalstorget 1, Huddinge Centrum.

När det lackar mot Jul
Torsdag 8 december kl. 18 – 19.30

Välkommen att lyssna till Andreas Olsson, barytonsångare som gästade oss 2021. Andreas sjunger in julen för oss. Anmälan senast 5 december till Tommy Hedén på tel. 073-999 6330, sms går bra ange namn samt antal deltagande samt telefonnummer. Kaffebiljett 50 kronor. På Huddinge kul- turhus hos Folkes, stora salen, Sjödalstorget 1, Huddinge Centrum.

Hösten lider mot sitt slut och vi i styrel-

sen vill önska er alla en rofylld allhelgo- Hösten lider mot sitt slut och vi i styrel-

nahelg, en fin adventstid, God Jul och sen vill önska er alla en rofylld allhelgo-

ett Gott nytt år.
nahelg – en fin adventstid och en God

Jul och ett Gott nytt år.
Nästa Gröna blad utkommer 2023.